مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:502024-01-11دانش

میزدانشجو| نحوه استعلام موضوع پایان نامه چگونه است؟


یکی از مراحل مهم در نگارش پایان نامه انتخاب موضوع تحقیق است، این مرحله به قدری حساس است که در صورت تکراری بودن موضوع، پایان نامه دانشجو رد خواهد شد؛ - گروه  دانشگاه خبرگزاری فارس_ دانشجویان بعد از گذراندن درس تئوری که در دوره تحصیلات تکمیلی می گذرانند ملزم به انتخاب موضوع پایان نامه به عنوان یک واحد عملی هستند، بنابراین دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نحوه استعلام موضوع پایان نامه ارشد و دریافت تاییدیه رساله دکتری را از سایت ایرانداک پیگیری کنند تا از عدم تکراری بودن موضوع جلوگیری کنند.

دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی در صورتی که شیوه آموزشی آن ها پژوهش محور باشد، لازم است برای دریافت مدرک فارغ التحصیلی بسته به نوع مقطع ارشد یا دکتری پایان نامه و رساله خود را ارائه دهند تا به عنوان دانش آموخته رشته پذیرفته شده شناخته شوند.

البته برخی از متقاضیان می توانند به جای اخذ واحد پایان نامه، دروس تئوری را بنا به درخواست خود به آموزش دانشگاه و نیز تایید مسؤولین مربوطه از شیوه آموزش محور استفاده کنند.

یکی از مراحل مهم در نگارش پایان نامه انتخاب موضوع تحقیق است، این مرحله به قدری حساس است که در صورت تکراری بودن موضوع، پایان نامه  دانشجو رد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزدانشجو| نحوه استعلام موضوع پایان نامه چگونه است؟

میزدانشجو| نحوه استعلام موضوع پایان نامه چگونه است؟